למה
אנחנו
צריך להבין שאחד המאפיינים בתחום החשבונאות הוא כמות עצומה של לקוחות, לרוב מאות וכשגדלים גם אלפים, כתוצאה מכך הזמינות יורדת. לרוב תוכל להגיע למזכירת דלפק שתנחה אותך בחן רב לשלוח מייל. אבל לפעמים כל מה שאתה צריך זו שאלה קטנה ופתרון מיידי.
אנחנו זמינים! פשוט עונים לטלפון. כן, גם אנחנו המנהלים!
1
המגזר החרדי הוא מגזר יחיד ומיוחד, לא רק בארץ. גם בעולם. הוא מתנהל וחושב אחרת. לולי זאת, כיצב ניתן להסביר את כמות עמותות החסד והסיוע העצומות? כצרכן ייחודי יש לו גם צרכים ייחודיים, גם בענף החשבונאות.
אנחנו מבינים! פשוט גדלנו לתוך זה. כן, זה שירות היימיש!
2
כאשר ניגשים לבחור רואי חשבון לעסק, משתדלים מאוד לברר עליו לפני, להגיע מהמלצה בטוחה כדי להתחיל שם וגם להישאר. כי מי אוהב לעבור רואה חשבון? היום העסק שלך בינוני וצעיר בתקווה שבעוד מס' שנים תהפוך למעצמה.
לשם כך צברנו ניסיון במשרדי הרו"ח הגדולים בישראל ובעבודה מול חברות ציבוריות ובנקים בהיקפים של מאות מיליוני ש"ח!
3
חשבונאות היא הלב של העסק, ואין עסק או חברה הדומה לחברתה. כל אחד צריך פתרון יצירתי, חשיבה לטווחים ארוכים ותפירת סט כלים שילווה את העסק תוך עריכת התאמות לאורך זמן.
אנחנו עורכים סיעור מוחות עבור כל לקוח, בנפרד!
4
כדי לבחון האם עסק מתאים לנו או לא, לרוב נרצה לדעת מה הלקוחות שלו אומרים עליו. עד כמה הם מרוצים וממליצים. אנחנו גאים להיות בעלים של משרד 100% לקוחות מרוצים,
אתם מוזמנים לדבר עם כל אחד ואחד מהם!
5
מהי אכפתיות? איך מגדירים אותה? איך אני יכול לדעת שלמישהו אכפת ממני? זה נמדד ברגע שאני צריך משהו. מאוד קל להתחבר לחברה סלולרית, אבל מה קורה ברגע שיש בעיה, כמה משאבים אתה משקיע כדי לקבל תשובות?
אנחנו חזרים עם פתרון, ומהר! כמה מהר? ב-99% מהמקרים יש תשובה ופתרון תוך 24 שעות!
6
עסק צריך מנועי צמיחה שונים. הוא צריך שיווק, הוא צריך מכירות, הוא צריך לוגיסטיקה ועוד ועוד. אבל אם החלק החשבונאי בעסק לא תקין, העסק הזה לא ישרוד. כאשר אתה מפקיר את העסק שלך בידי רואה חשבון אתה חייב לסמוך עליו כמעט בעיניים עצומות.
הלקוחות שלנו הגדירו שהעסק שלהם "בידיים טובות ובטוחות"!
7
ואחרון חביב, מתי בפעם האחרונה קיבלת טלפון מרואה החשבון שלך שמציע לך החזרי מיסים, מתי בפעם האחרונה הוא נלחם בשבילך ברשויות המס בלי שבכלל ביקשת.
אנחנו אקטיביים, יוזמים! אנחנו לא מחכים לטלפון מהלקוח.
8